Η Opel σημείωσε μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις της κατά το 2016 καθώς η εταιρεία πούλησε 1,16 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει πως μέσα σε ένα χρόνο πέτυχε αύξηση ύψους 4%, όπου θεωρείται και το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων από το 2011. Η αύξηση αυτή παρατηρείται σε 18 από 22 συνολικά αγορές όπως επίσης και μία άυξηση του μεριδίου της σε 12 αγορές, παραμένοντας βέβαια σε σταθερά επίπεδα ( 5,73%) στην Ευρώπη.
Ο κυριότερος λόγος των σημαντικών αυτών πωλήσεων είναι το νέο Opel Astra, το οποίο κατοχυρώθηκε ως το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016” σε Ευρωπαϊκό επίπεδο σημειώνοντας πάνω από 285.000 νέες ταξινομήσεις. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel, η εταιρεία θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία δημιουργώντας νέα μοντέλα αφού από το 2016 έως το 2020 σκοπεύει να παρουσιάσει στην αγορά 29 καινούρια μοντέλα, εκ των οποίων τα 7 θα είναι μέχρι το τέλος του 2017, όπως χαρακτηριστικά αναφέροουν “7 το 17”.
Για παράδειγμα, κάποια από τα νέα αυτοκίνητα στην κατηγορία Insignia θα είναι το Insignia Grand Sport, το Insignia Sports Tourer, το Insignia Country Tourer και στην κατηγορία CUV, τα Crossland X και Grandland X όπως επίσης και το νέο ηλεκτρικό μοντέλο Ampera – e και μία καινούρια έκδοση του Opel Vivaro.
Αναφερόμενοι στην Ελληνική Αγορά, το 2016 η Opel βρισκόταν στην 3η θέση των ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, έχοντας μερίδιο αγοράς 9% και άνοδο των πωλήσεων κατά 16% σε σχέση με το 2015. Κατέκτησε επίσης, τη 2η θέση για την επίδοση της μάρκας (Opel) στις ταξινομήσεις Λιανικής Επιβατικών.
Τέλος, σχετικά με την επίδοση μοντέλων, το Astra ήρθε 1ο στην κατηγορία του με μεριδιο 13,14% και το Corsa 2ο σε αντίστοιχη κατηγορία με μερίδιο 14,19%.